På landet

... ja, Nattas land då såklart.

I onsdags styrdes Volvon mot Flatön med ett stycke Natta, ett stycke Totte o en Kitty Cola. Blev en fika i Uddevalla o en tur till Torp först också.
Bilturen förgylldes med min o Nattas nya heta dans! Vi garvade så fick ont i magen, fick kramp i låren o roade människorna på färjan :) Göteborg, se upp, här kommer vi med vår bubidodobiwhapchidoupidop-dans! (Se Nattas för korrekt namn).

Sedan spelade vi spel halva natten, med andra ord o med vilda gester. Jag o Natta upptäckte då att vi äger på alla sällskapsspel! Totte är dock vår SmartyPant  ;)

Idag har vi vart på exotiska Göksätra o kikat lite. Fick köpt fyra stycken nostalgibilder som jag är myyycket nöjd med!
Nu slappar vi bara lite. Ska grilla snart.

Imorgon e det grillfest hos moi, är du inte bjuden så e det ju synd för dig ;) .... eller så har jag bara råkat missa dig.

----------------------------------------------------

Miss Clich, du är fan för mycket! Du bjuder på ett enormt skratt. Att det är för att jag blir glad kan jag ju tvivla på, ett skämt är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0