Mysdag

Igår var det match mot Gefle hemma. Ett regnigt Ullevi besöktes inte av så många o jag var ganska sömnig. Men det bjöds på "alldeles strålande" fotboll från vårt kära lag. Unge talangfulle Robin Söder bjöd på ett mål även denna match o det gjorde även Sebastian Eriksson o Wallerstedt. Göttans!
Efteråt gick jag o åt en hamburgare o sedan hamnade vi på gamla schletna Harrys. Helt okej till en början dock, med en drink i min hand spelades både Vengaboys o Chihuahua, haha. Jag fick också syn på Mia vilket var mkt trevligt! Strax därefter dök också Natta o Totte ( o nattas vän sara) upp o jag o Natta kunde köra vår heta dans på dansgolvet ;) Även söta Martin dök upp en sväng.
Senare gick dock alla o jag o Andreas drog oss ut mot Ale för en lång natts sömn. Idag har vi verkligen bara slappat, o det var också meningen. Ska snart laga massa mat - Panerade kotletter (favorit!) o hasselbackspotatis! Mumsa! Senare blir det film, färska bär o chips!
Imorgon e Andreas semester slut så det gäller la att njuta in i det sista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0