Hemma igen

Familjen K lyckades få mig att stanna kvar några dagar nere i Skåne efter det att Andreas hade åkt till San Marino. Har haft det riktigt trevligt!
Flinkmans café var stängt igår så vi åkte till Vallåkra. Vi gick i naturreservatet o åt vildhallon, tittade på krukmakeristället o fikade. Åt en jättegod men maffig chokladtårta!
Hemma igen slappade vi bara lite o sen åkte vi ner på stan o åt middag. Blev film som vanligt sedan också - Juno. Den var bra.

Idag blev det hemresa iaf, fikade med Sebastian, åkte hem en stund o sedan ner på stan igen o åt sallad på Mio med Magda o Emma. Nu ser jag bara på film....
1-0 till Blåvitt står det f.ö. hörde jag, Robin Söder.

Imorgon ska jag åka ut till Nattas sommarstuga med henne, hennes familj, son o Totte. Ska bli jättemysigt. Blir borta till fredag.

    

   

Såhär såg lite av turen till Skåne ut denna gngen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0