Fin dag med tjejerna

Idag var jag inte fast ute i Ale utan åkte in till stan o mötte Maria o Sussie, lite senare kom också Sarah! Vi gick o satte oss o fikade på Ethels o blev kvar där många timmar o pratade om allt möjligt. Sedan promenerade vi genom Haga. Såg många fina hus jag vill bo i :)
Maria drog iväg på ärenden o jag, Sussie o Sarah gick o tog en sallad på Mio o blev sittandes där några timmar innan det blev dags att åka hem.
Var en riktigt, riktigt trevlig dag, gillar dom där tjejerna! :)

Nu ska jag göra lite kastrullpopcorn o se på tv :)

Tjipp

Kommentarer
Postat av: DOLLY

låter som en mys dag :) hoppas du får en fin kväll. btw fin blogg du har. kramis

2008-07-22 @ 20:11:39
URL: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0