Denna värme

Blev en oplanerad sovmorgon idag, det gick inte att gå upp, sov så jäkla gott. Åkte sen o jobbade iaf (bestämmer tid själv så det gjorde inget) o åkte sedan in till stan o träffade Sebastian. Satan vad varmt det har vart idag! Oj oj. Men man ska väl inte klaga... bara lite såklart ;)
Vi gick iaf o åt lite o sedan blev det promenad o mjukglass :)
Nu e jag hemma igne, slappar bara.. andreas kommer om drygt en timma o då ska vi grilla :)

Igår var det returmöte mot S.S Murata o det gick ju vägen denna gngen med! Efteråt gick jag o Natta o tog ett glas på Storans uteservering, inte dumt alls! Idag åkte hon till London med Sheila o jag e inte alls bitter över att jag e kvar här :P
Imorgon blir det iaf Kent med Andreas, Fredrik o Malin, ska bli grymt! Tredje gngen jag ser dom nu, blir nog lika bra imorgon! Innan dess blir det middag på Knossos o kanske lite vin :)

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0