Bio med sötisen

Igår var en riktigt slapp dag sen på kvällen fick jag o Andreas ett ryck o bestämde oss för att gå på bio. Narnia: Prins Casbian blev det. Tyckte inte den första Narnia-filmen var så himla bra men bestämde mig för att ge det en chans till. Men popcorn o läsk i famnen visade sig filmen vara riktigt bra! Mysig, spännande o ja... bra!

Idag har vi inte heller gjort så mkt.. blev ingen fart på mig så vi hittade inte på ngt annat än att laga middag. Sen åkte jag iväg o jobbade lite o nu har jag vart o handlat baguette, kex o brieost o hyrt  I am legend. Så det blir film o gott idag också! Mys. Så kär i han där som springer runt här med dammsugaren i högsta hugg ♥

Imorgon ska jag förmodligen träffa Sarah en sväng, ska bli jätteroligt! Sedan tar jag o Andreas o åker till... da da da da.... -Skåne! ..För ovanlighetens skull :P I Landskrona bjuds det på carnival o eftersom jag hade så skoj där förra året så får jag ju ta o åka ner igen. Ska se om jag hittar VK Apple där nere igen, mmm va gott det e!
Sedan på söndag tar Andreas o åker ner till San Marino, men jag blir kvar här hemma tror jag.. känner inte riktigt för det. Ska ju va husvakt ändå.

Nu blir det nog film här... hipphipphej!



Kommentarer
Postat av: s

vi ses imorn tjejen

2008-07-09 @ 23:59:18
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0