BBQ o spel

Igår åkte vi hem från Flatön igen. Åkte hem o packade lite kläder som jag ska ha i veckan o åkte o jobbade. Åkte sedan ut till Ale där man ska vara husvakt. Andreas kom hem från sin lilla semester också, myspys! Saknat lite har man ju gjort.
Några timmar senare dök Hällås o Totte upp också o vi började med maten. Skickade nog ut smset om grillkvällen lite för sent så det var inte så många fler som kunde komma, men det blev trevligt ändå! Maten smakade bra o Carro dök upp lite senare också! Jättekul! Var så länge sen jag såg henne!
Natta dök också upp strax efter det! Det dracks vin, åt godis o spelades spel - TP. Den här gngnen vann inte jag o Natta dock... :S Men ngt vi lärt oss som e jävligt sant är att: In vino veritas :)

Nu slappar jag o sötnosen lite bara, sen blir det in till stan, kanske blir det grill på en takterass... Sedan ikväll e det match - Blåvitt - Gefle. Efter det blir det nog en tur ut på stan, har dock inte så mkt pengar så det blir en lugn kväll..

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0