trött och stressad

Åkte inte ner till Varberg idag utan bestämde mig istället för att sitta hemma o plugga. Är så satans trött. Trött på boken, blir för mkt på en gng. Ska läsa tre kapitel till ur den idag (inte direkt en skönlitterär bok), inte det att den är skitsvår men det e mkt nya begrepp +att man hela tiden ska se saker som man inte tidigare har sett dom, hela tiden tänka o vara fokuserad. Jag blir fysiskt sömning. Jag ska bannemej läsa klart det idag iaf, då har jag läst ut hela. Hela tiden känner jag att jag bara vill lägga ner, bara sova eller kanske träffa ngn go vän, men det finns ngn typ av inre röst som skäller på mig o som gör att jag fatkiskt fortsätter. Men nu måste jag ut! Ska traska ner till Olskroken o köpa frukt o godis. Sen får jag fortsätta...
Imorgon kommer brorsan hit på väg till jobbet 06.30 för o lämna min resväska, så då ska jag sätta mig o börja skriva alla dom jävla sammanfattningarna - som är anledning till att jag läser allt.. Och så måste jag ner på stan en sväng imorgon o se om jag hittar några shyssta accesoarer till bröllopet. Och så packa väskan då förstås! Ingen vila.
Men det ska gå, det kommer det att göra. Annars får jag la stryk av den där rösten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0