Oj oj, här får det gå undan!

Blev väckt strax innan 6.30 idag o gick halvvaket ner o mötte min bror som kom med min resväska. Skulle då sätta mig o plugga direkt men det gick inte, satt uppe rätt länge med det igår. Blev väckt en timma senare med frukost på sängen av Andreas ♥
Efter duschen satte jag igång o packade, visste att jag inte skulle kunna plugga ngt om jag visste att resväskan ropar på mig. Så nu har jag nästan packat allt. Blev en hel del ändå, inte så bra, ska ju köpa massa där, men det ska nog gå. Säkert har jag glömt ngt också :P
Nej, nu måste jag sätta fart med plugget, ska bli klart med allt idag, så är det bara. Vill inte sitta med det i helgen innan vi åker, då ska vi på julbord, på salong o trimmas lite o annat mys. Så det blir nog en låååång dag idag, får sitta uppe hela natten om det så behövs. Blää. Äsch, nu ska jag sluta sitta här o vara ynklig o ta tag i det. Hej!


Kommentarer
Postat av: Lillan

prinsessa! ja följa med argentina juuuuuuuuuuuu!

2008-12-06 @ 10:01:20
URL: http://lillan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0