Argentina, here I come!

Nu åker vi snart. Vid 14 går tåget ner till Köpenhamn o Kastrup. Därefter blir det en tur till London för att vänta där i två timmar innan vi fortsätter mot Argentina, via Brasilien för lite soppa till skrotfågeln.

Det har varit en hektisk vecka, mkt mkt plugg. Åkte ner till Landskrona i fredags, men först blev det en fika med Sarah som var o vinkade av vid bussen :) Här nere blev det också lite plugg. Igår hanns det också med att göra öronljus o vaxa benen. Det var inte skönt vill jag lova! Men men, man får väl bara skratta åt sånt! Vill man vara fin så.... Blev sedan julbord på Pumphuset, jättemysigt. Så det blev lite julkänsla iaf.. O efter det hem o plugga igen. Blev klart med allt runt midnatt så nu kan jag åka iväg med gott samvete :) Jaa, det e lite till som ska hinnas göra innan vi åker, måla naglarna, kolla packningen o sådär.

Vet inte hur stor tillgång man har till internet där nere, men har jag så kanske jag skriver ngn rad, antingen här eller på resedagboken - KitKat heter jag lite fräckt där :P

Jaa.. så nu kommer det - mitt efterlängtade äventyr. God jul på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas du får en underbar resa. Du får berätta om allt när du kommer hem om inte annat ;)

Skönt att du hann bli klar med allt.



Vi ses i januari.

God Jul & Gott Nytt År!

2008-12-07 @ 12:16:31
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Johanna

åh va skönt ni måste ha det i värmen nu!! ville bara önska gott nytt år!! puss

2008-12-31 @ 15:43:25
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0