Gråa onsdag

Igår åkte Natta iväg till Italien, jag e kvar i regnet, jaja, så e det väl. Inte alls bitter ;) Hjälpte till med den sista packningen lite grann o sedan åkte jag in till stan med Beppe o Beata för en kaffe. Efter det träffade jag Sarah o det blev en sallad på Mio som vanligt :) Hon följde sedan med hem o käkade lite godis, kollade på gamla bilder o tjötade. Sedan åkte vi o Andreas in till stan o gick till Rosen för ett glas eller två, se Newcastle o träffa B&B igen, mkt trevligt :)

Nu håller jag på o tvättar. Känns som jag gör det hela tiden.. fast så e det ju inte. Efter det så ska jag åka o jobba lite....
Imorgon börjar skolan igen, ska bli roligt. Dagen kommer bjuda på introduktion av kurserna Event Logistik och Event IT. Sedan blir det nollning av av våra eventettor som några tjejer i klassen har planerat. Blir roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0