Ut o träffa folk

Nu har jag äntligen börjat friskna till... Känns jätteskönt. Om ngn timme ska jag ut o fika med Natta o Gionkalonka :P Blir trevligt. Sedan åker jag väl hem igen o ikväll blir det fika med Manisha, Emelie o kanske Sebastian. Skulle ju egentligen bli utgång med ett gäng från klassen men det var inte så många som kunde.. Jag känner inte riktigt att jag vill dricka när fortf. inte e helt frisk o sådär. Men det här blir trevligt. Festa med klassen kan man göra mer till hösten.

Var inne o pillade på bloggen igår o råkade ta bort min prickiga bakgrund... så nu e den under konstruktion. Helt tafatt som jag e med html-koder så hjälper Natta mig så snällt. Barar lite småsaker kvar.
Sen förstår jag inte varför den måste vara så långt till vänster?! Den är ju centrerad i firefox. Jaja... det fixar la sig det med..

Ska iaf bli trevligt o komma ut o se lite folk idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0