Sjuk...

Har legat sjuk hela veckan med hosta, halsont, snorig näsa o feber... Inte alls kul. Blir så jävla ynklig när jag e sjuk med så kan tänka mig att det e rätt jobbigt för personerna i min närhet.
Andreas har tagit hand om mig. Han är så underbar.
Har mao inte gjort så mkt mer än o legat i sängen... o när det kommer till CL. Charles Joseph Richmond, fattar du vad du gjort? Din jävel.
Igår åkte jag ut till Ale, bättre o kurera sig på landet har jag fått för mig + att det här ute fanns lite sällskap. Kan väl inte säga att jag mår bra nu men lite lite bättre kanske. Jag hoppas det blir ännu bättre under dagen för isf kommer familjen K upp imorgon o det hade ju vart trevligt.

Nej, nu ska jag gå o knarka c-vitamin.

Kommentarer
Postat av: sarah

knarka på så du blir frisk, så får vi ses nästa vecka!

2008-08-09 @ 12:27:16
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0