Shoppat lite

Idag fick jag köpt mig en klänning som jag kan ha när vi ska till Argentina på bröllop i vinter, tänkte att det var bäst att köpa nu, man vet ju aldrig vad eller om det finns några klänningar då. Blev en fin på H&M iaf. Fick också köpt en fin, mysig brun kofta på Gina Tricot, Natta köpte den i grått ;)
Annars har jag inte gjort alltför mkt idag, jobbat o åkt ut till Nödinge. Eftersom min kära (?) ugn där hemma har gått sönder så bestämde jag mig för att utnyttja mammas o laga massa gott i ugnen som jag kan frysa in där hemma. Ska baka bröd också. Åh vad mkt goare det e med hemmabakt bröd, känns nyttigare också eftersom man vet vad det faktiskt e i o inte massa siffror på en innehållsförteckning som man inte förstår sig på. Mer ekonomiskt e det också bannemej.
Får se om man kanske får träffa Martin imorgon kväll också.
På fredag blir det bowling, najs najs, var riktigt längesen! Well well.. nu lämnar jag nog datorn för ikväll. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0