Husfru

Det har varit en riktigt huslig förmiddag... gick upp tidigt o började tvätta o satte sedan igång med massa disk som tyvärr har fått vänta eftersom andreas jobbat över som en dåre o jag har vart sjuk o inte orkat göra det. Nu är det iaf rent o det luktar mumma.
Blev en himla massa tvätt idag också, har inte haft tvättid på jättelänge, vart upptaget varenda gng vi kunnat. Hann inte torka där nere så nu hänger det kläder, handdukar o sängkläder överallt,  tom på köksluckorna, haha.
Ska snart åka iväg o jobba sen blir det hem igen för mer städning, så skönt när det e rent o lukar gott. Blir nog en sväng ner på stan med Natta också.

Igår var jag med Natta i princip hela dagen, först en snabb fika med Gionkalonka o lite promenad, sedan åkte vi runt halva stan o letade efter ngn ost o sedan hem till Natta för middag o bad av Lucas :)
In till stan igen där jag fikade en stund med Manisha, Emelie o Caroline, var trevligt! Sedan mötte jag upp Natta igen o vi gick o tittade lite på kalaset. Hmm... kultur i all ära men kalaset har verkligen gått ner sig, inte alls samma sak. Tillbaks med öltälten o stämningen!

Jaja.. off I go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0