CL. Grill. Vin. Middag. Sommar.

Skrev ett jättelångt inlägg för ett par dagar sen men bloggsidan la av o allt försvann. Orkar inte skriva om allt..

I onsdags var det iaf omgång 2 i Champions League-kvalet. Innan matchen var det en himla massa blåvita i parken bakom storan, fint väder o för mkt vin ;) Lite groggig gick jag, Natta o Lucas sedan bort till Ullevi där det bjöds på underhållande fotboll. 1-1 slutade det. Ska också tillägga att jag fått en egen supporter i form av lilla Lucas som skrek "Katti" istället för "Blåvitt" :) Värmer i hjärtat. Sötnos.
Efter matchen blev det tyvärr Gotebar en stund, förstår inte varför vi ens går till det stället? Idioter på uteserveringen som kastade glas på oss för att dom helt enkelt var för tröga för att förstå att vi håller på samma lag. Semesterfirare. Äsch, orkar inte ens lägga energi på det där.

I fredags var det grillfest ute i en skog, vid en sjö, på en sten, hehe... Helt enkelt ute i Landvetter ;) Kalaiset stod Annie o Alex för o det var mkt trevligt! Sov i ett gulligt litet lusthus också :)
Dagen efter mådde jag inte alls bra, så mkt hade jag inte ens druckit så det tyckte jag inte att jag förtjänade. Åkte hem en snabbis o sedan åkte vi ner på stan o gick o käkade på Rosen innan det var dags att gå till Ullevi. Malmö var på besök. 2-0 blev det o jag var dränkt i öl. Åkte hem en snabbis o åkte sedan ner på stan o hem till Maria som bjöd på middag :) Där var också Sarah, Sussie o Sandra. God mat, gott sällskap, roliga foton o en himla massa sings-star :D 
Fin helg! 

Idag blev det söndagspizza o senare blir det nog bio. ¨Batman.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0