Blaha

I fredags var det bara lugn o ro hemma eftersom jag inte va frisk än, såg på underbara Tristan and Isolde o bara slappade i soffan. I lördags tyckte jag att jag mådde mkt bättre o Andreas familj kom upp på besök. Vi gick runt på stan, visade dom lite, fikade o såg fotboll på Plain Kitchen. Mådde inte så bra som jag tyckte på morgonen dock o jag kände väl att jag inte var den roligaste personen att umgås med. Vi åkte iaf bort mot våran del av stan o käkade middag på Halta Lottas för att sedan åka hem o spela poker. Nej, som sagt.. var väl kanske inte det trevligast sällskapet o det var ju jäkligt synd.
På söndagen mådde jag sämre igen... e fortf. inte helt kry men det känns som det e på väg åt rätt håll iaf. Hoppas det e bra till på lördag iaf då det e Rikets Änglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0