Yesterday, today, tomorrow

Igår var det match i Ljungskile. Dagen började fint, slutade mindre fint om vi ser till prestationerna där uppe. Vi pratar inte mer om det. Att Anders sparkade mig hårt som fan på smalbenet så man har bula med blåmärke idag var också mindre skoj. Resan var dock helt okej även om bussen började ryka på väg till Starke Arvid o att vissa höll på med saker, men det skiter jag väl i egentligen. Väl tillbaka i stan blev det en halvtaskig kebab o lite tjöt innan jag drog mig hemåt.
Idag har vi vart duktiga o tvättat o städat o slängt upp massa vinterkläder o skor på vinden. Sedan åkte vi ut till mamma o pappa o grillade o hade det gött, vi ska nämligen sno deras bil för att åka till Lager 157 imorgon. Så tidigt imorgon ska vi åka o plocka upp Maria, Johan o Sarah för att bege oss till Gällstad på ett riktigt shoppingäventyr! ;)

Åh, jag har hittat en så mysig cykel på Biltema. Tror bannemej att det blir den. Åh vad det ska trampas på då. Härligt med frisk luft samtidgt som man hjälper miljön åt rätt håll. All motion man får e nog också rätt behövande för att hjälpa mig åt rätt håll,. haha.

Nej, ska väl gå o lägga mig så man orkar med imorgon.
Puss o pill                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0