Valborg

Skönt med lång sovmorgon idag. Sov så himla gott stundtals även om jag ett tag hade världens hemskaste dröm. O jag som aldrig drömmer mardrömmar annars. Undrar varför nu?

Det blir fö inte cykeln från pappas kollega, den var tydligen för liten :P Blir en tur i veckan till cykelringen där det ska finnas en med studentrabatt, annars blir det fiiiiiinfina på biltema :)
Varför tar det alltid så himla långt tid innan jag köper ngt? (Inte om det e ngt fjuttigt såklart). Det var likadant med min vinterjacka, gummistövlarna, tygskorna nu senast o så hålls det på med vårjackan nu också. Beslutsångest? Ja, ibland kanske. Men ofta handlar det nog om jag vill pejla läger på marknaden, e ju så ofta man köpt ngt o ngn vecka senare hittar ngt annat som vore bättre. Men det börjar bli lite tröttsamt... framför allt tjatigt för alla andra som antagligen inte e ett dugg intresserade :P Sarah fick stå ut med mkt; tygskorna o gummistövlarna iaf :) Tack för det loppan!

Idag är det Valborg då ja. Först ska jag få i mig lite frukost o läsa igenom arbetet från igår, sen måste jag städa eftersom Anna o Helénène kommer på besök senare idag. Sedan vet jag inte om det blir Slottskogen o picnic eller hem till Maria. Oavsett så blir det cortegen senare o förmodligen utgång på det.
Blir en mysig dag med härliga vänner. 

                                                                                                                                      image11
                                                                                                                   Majbrasa. Var ser vi den ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0