Tråkigt..

Blev en väldigt lugn kväll för mig igår... Gick till Chez Amis (billigt för oss studenter), åt lite mat o hade det trevligt. Men sen blev jag så fruktansvärt trött o huvudvärken som jag haft under i princip hela dagen vägrade att släppa... så det slutade med att jag fick lämna dom andra o åka hem... var nog inget roligt sällskap ändå... Hoppas dom andra hade skoj iaf!

Idag blir det nog en rätt lugn dag det med. Ska se ifall jag ska ner på stan o träffa en tjej som jag ska köpa en bok av, får se om hon hör av sig. Annars händer nog inte så himla mkt, kanske blir en tur ner på stan o träffa ngn kompis o ikväll blir det o se på den nya lördagsunderhållningen - Körslaget! Hade väl kanske inte varit så roligt om det inte vore så att Andreas kompisar e med :P Hehe...

Imorgon e det fotboll igen, fin hemmapremiär mot Örebro.

Well well, ska ta o städa lite tror jag...

Tjong ballong.

Btw så är nog Patrik Ekwall Sveriges största pajas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0