Tandläkarn

Finns väl inte så mkt o säga egentligen.. E riktigt nöjd över 4-1segern mot Örebro i söndags :)
Grupparbetet om organisationer går framåt o jag lyckades komma åt boken 'organisationsmetaforer' riktigt billigt vilket såklart e skönt :)

Sitter ute hos föräldrarna nu för att lite senare gå till tandläkarn o bli lite räddare o lite fattigare än vad jag är i skrivandets stund. Känns inte alls skoj. Sen blir det nog att åka hem till stan igen, måste vika all tvätt som hänger överallt o sätta mig o läsa lite från underbara Getz :S Ska nog gå det med :)
Väntar med spänning på att få tillbaka min ekonomitenta också, hade vart så jäkla skönt att ha den ur världen! Har ju trots allt en till ekonomikurs att koncentrera mig på nu.... åååh, klarar jag den ska det bannemej firas ;)

.... Det e konstigt egentligen hur man kan blir så arg och upprörd över ngt som inte ens har hänt, eller funnits ngn antydan till att hända... att man kan bli det av en dröm... som man vet ändå inte är sann. Jaja, det e nog bara för man bryr sig så mkt.

Äsch, vilket jävla inlägg då... aja, ha det!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att tävla om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 09:09:06
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har just nu en tävling på min blogg - delta och vinn ett smycke!!

2008-04-08 @ 09:11:38
URL: http://petersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0