Solen

Ja, som sagt innan så satt vi ju ute mest hela dagen i måndags. Så himla gött!
Igår åkte vi ner till Varberg, förleläsningen skulle dock inte börja förran 14 så jag o Sarah satte oss på en bänk ner vid havet o pluggade lite. Så fint.
Föreläsningen var toppen, Bengt-Erik som är en av dom föreläsare vi har i den här kursen e så otroligt duktig. O han sprudlar sån energi så man kan inte annat än ryckas med.
Efteråt käkade tjejerna lite glass o sen begav vi oss upp mot Göteborg. Väl där så har ju mitt månadskort gått ut, kontot e i princip tomt o telefonjäveln har lagt av! Så jag kunde ju inte direkt ta bussen hem, fick så snällt traska. Hade jag inte vart så jäkla hungrig o haft massa böcker med mig så hade det nog vart mysigt. Men nu var det bara jobbigt.

Idag ska jag o pinglorna lägga oss på en filt i Slottskogen o läsa Organsisationsmetaforer o ha picnic. Det e bannemej så det ska pluggas när det e vår ;)

Ska ta o göra mig iordning nu o packa mig massäck ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

vi fick ju mycket pluggande gjort idag! ;)

2008-04-23 @ 21:28:00
URL: http://www.sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0