Kavajbuss

Fredag. Ingen skola idag men ska sitta hemma o läsa om lite organisationsmetaforer snart. Sen i eftermiddag bär det av till Ljungskile för lite fotboll. Klicken med folk jag åker med har fått en egen buss o dom tyckte då också att det skulle vara ngt tema på denna resa vilket resulterade i kavajresan :P  Alla ska ha kavaj mao. Jag kände nog inte riktigt för det, får köra kjol eller klänning. Andreas ska ha sin snygga manchesterkavaj, haha.
Ja, o eftersom han jobbar nu så fick jag i uppgift att springa till systemet igen. Drack ett så himla gott vin hemma hos Lena sist - Amfora Sauvignon Blanc, riktigt gott. För er som känner mig så vet ni att jag brukar gillar o blanda om mina viner till en spritzer men detta va så gott så det behövs inte. Tänkte köpa det o ta med idag men det säljs bara på box. Jag kan ju för fan inte hinka i mig 3 liter vin på lite drygt en timma. Får se om jag köper det ändå, får la hälla över till en flaska eller ngt. 
Väl hemma i Götet igen blir det nog utgång. Träffa Natta också!                                              
           image9



Våga stå upp. Det är inte så farligt. Risken finns att du betrraktas som klängig. Kanske tom löjlig? Jaja, det är inget jag behöver bry mig om. Jag vet var jag har dom mina. Det kanske ni vet också. Men varför då så på?


Måste bara säga att jag e helt uppe i Bohemian Rhapsody med Queen. Sen jag hörde den med Natta på Rosen förra veckan har jag haft den på hjärnan, sen spelades den på radion några dagar senare. Blev helt tokig av den, gått o sjungt samma fras om o om igen i en vecka nu. Så bra, såå bra!


Kommentarer
Postat av: Esset

Tjaa. hopa du får kul ikväll. Erkänn du ibnte läste metaforerna? ;)
nej
nu måste jag duscha innan
jag
springer på infyttningsfest!

2008-04-25 @ 18:04:14
URL: http://www.sarahhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0