I Majorna o käka pizza

I fredags hade vi först seminarier i skolan o sen åkte vi upp till Gbg igen där jag, Sarah o Sussie skulle hitta på ngt. Det blev utflykt - till Götas i Majorna för att äta pizza! Mkt god pizza o gott vin, med alla tillbehör ;)
Efter några timmar där så åkte vi hem till Sussie där det lyssnades på schlager, dracks gin o pratades en himla massa snusk :P
In till stan där tjejerna skulle ut med sjömännen. Jag drog mig faktiskt hemåt, har knappt träffat Andreas det senaste för han hela tiden jobbar över så det fick bli att åka hem för att umgås lite med honom också. Dock somnade jag innan han kom hem o han behagade inte väcka mig heller så det blev inge mys. Kunde jag lika väl ha hängt med ut. Jaja. Mkt trevlig kväll! :D

Igår var det match mot Peking som vanns med 4-0! :) Trevlig dag det med, tills jag kom hem......

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske en runda på stan med ngn trevlig kompis :)

Puss o pill, mintpastill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0