Ethels

I måndags skulle jag o Sarah sätta oss o plugga redovisning igen, vi ska ju trots allt få VG så då måste vi ju plugga. Möttes upp utanför vårt nya ställe - Ethels. Tjejen som jobbar där e hur trevlig som helst, sitter o pratar lite med oss o sådär. O mitt upp i allt kommer hon fram med två jordgubbar till oss "bara för att det var så fint väder". Så himla gulligt. Vi satte oss senare på uteserveringen o fortsatte plugget där en stund tills vi promenerade neråt mot Järntorget. En sväng in på The English Shop där Sarah köpte vinägerchips ;) o jag hittade Oveltine! Får se om jag köper det ngn annan gng. Sedan fortsatte vi promenera i solen till Kungsg. där hon skulle möta upp sina kompisar. Blev en liten fika med dom också. Senare mötte vi också upp Andreas så att vi kunde bege oss mot Ullevi där vi skulle möta AIK utan några som helst bortasupportrar. Har aldrig vart med om en så lugn AIK-match. Såg två stycken råttor dock, i efterhand hörde jag att det hade vart 40 som åkte ner. Jaja. 2-0 inom 15 min av Jonathan Berg o Walle.

Det var en fin dag i solskenet. Mm.. man bara njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0