Ekonomi....

Jag fick precis reda på att  JAG KLARADE MIN EKONOMITENTA!!!! Fy fan va gött det känns! Ekonomi e verkligen inget ämne jag har lätt för så jag e gladast i världen, går bara o skrattar o ler för mig själv! ;D
Att det var omtenta kvittar fan, för jag klaaaaaaaarade det!


Sen har vi påbörjat en till kurs i ekonomi (går under samma kurs iofs) - redovisning o jag o Sarah har vart skiduktiga o suttit o pluggat det ihop i några dagar nu.
Vi har också hittat vårt eget hak! ;D Yeah, mysigt o fint inrett, mkt trevlig personal o gott att smaska på :)

Nu ska jag bannemej fira.

Köss

Kommentarer
Postat av: sarah

jaa. vi har vart väldigt duktiga.
ses imorn, smartis!
/s

2008-04-16 @ 21:31:08
URL: http://sarahhs.blogg.se
Postat av: Lillan

grattis min älskade ängel - Knew u could do it!!!!!!!!!!!!! älskart dig!

2008-04-16 @ 22:09:55
URL: http://www.lillan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0