Då var det ett nytt år igen...

Startade blogg på en viss annan sida, men sen det började krångla o det inte gick o logga in beslöt jag mig för o börja om här istället. Kan väl börja med att sammanfatta 2006 då (kattis nyårkarameller, haha. Lite sent dessutom).

2006 startade skitbra med att jag o Annie åkte över till älskade Newcastle i 7 veckor för praktik på Marks & Spencer. Jobbet behöver vi inte prata om, men hade verkligen skitkul där borta med hela gänget, med underbara Stephen som vi bodde hos o med aa, allt.
14 maj kom bästaste Nattas son, Lucas! Nog det sötaste ögat skådat! Det lilla charmtrollet.
En helg i slutet på maj åkte vi till Marstrand med HG3A för en sista helg innan studenten. Hade skitroligt! Allt som händer på ön...
Sen kom då studenten!! 2:e juni fick jag springa ut med Hanna o Annie o resten av HG på den där scenen som man längtat så jävla mkt efter! Bästa dagen i mitt liv! Saknar många av er. Musketörerna splittras dock aldrig.
Sen kom sommarn o det var Fotbolls-VM! Jag, hjärtat, bernmar,laholm o tobbe begav oss sakta men säkert ner mot Berlin. Inte alltid så lätt o hitta ;) Vi kom till sist fram o jag,älsklingen o laholm kunde flytta in i vår lägenhet. Sjukt varmt o sjukt mkt folk var det! Parken innan Paraguay-matchen va också ett häftigt minne! Matchen antar jag att alla såg på TV så den behöver la inte snackas så mkt om. Men det var jättebra stämning! Häftigt o se hela arenan i bara blågult (nästan). Ja, det var en jävligt roligt resa! Tack grabbar! ;)
Sommaren spenderades mest ute på stan, ute vid havet eller hemma i gröna trädgården. Skåne blev det såklart en tur till. O Köpenhamn med familjen o svärföräldrarna ;) Riktigt mysigt. O på trädgårn o såg Arctic Monkeys, riktigt bra!! Men fan va klämd man blev av o stå längst fram alltså!
Sen kom hösten, o den var mysig. Julen kom o den spenderades hemma med släkt o familj. Synd att jag inte fick fira med dig Andreas.

27:e december åkte jag ner till Landskrona där älsklingen o alla andra var. O där hände det grejer hela tiden vill jag lova!

  • Såg på film - She's the man, Notting Hill, Green street hooligan (igen), DaVinci Koden & BOND! Åh, så bra Bond var! Blev ju helt besatt av den! Skitbra verkligen! O ja.. jag har bara sett två bondfilmer så jag har inte så mkt o jämföra med. Men sjukt bra tyckte jag den va iaf.
  • Badade jacuzzi - Oja... Badade i deras nya jacuzzi ett antal ggr! Fy fan va skönt säger jag bara! Helt otroligt! O så med massa musik, ljus, vattenfall o grejer... Myspys.
  • Spelade poker - Ajjemen... Spelade en jäkla massa poker, skoj skoj! (Tillhör inte er som har hunnit tröttna på det än). Började bra med att spöade Andreas STORT! ;) Sen gick det väl helt okej... Nyårsdagen satt vi o spelade hela natten verkligen, jag i final med några killar till, men åkte ut vi 03. Aja... That's the game.
  • Bowlade - Yes, på fredagkvällen blev det middag o bowling med hela familjen Kjäll :) Skitroligt! Slutade iaf med att jag kom näst sist o hann göra min enda strike när det bara var en halv minut kvar :D hihi.
  • Shoppade - Dagen efter jag kom ner till Landskrona åkte vi över till Köpenhamn o Fields (Nordens största shoppingcenter) o gick runt där massa timmar. Hittade dock inte så mkt.. bara ett bar rutiga gubbshorts :) . Sen har vi vart på fler shoppingcenter i Hbg o Lund.
  • Nyårspartajade - Dagen innan nyår kom snälla själar o hjälpte till o städa o göra iordning allt för den stora, årliga nyårsfesten! Vi lagade mat o förberedde, o jag o Anna gjorde en jättego paj. Sen kom nyår då o man sprang omkring o gjorde sig fin o Anna gjorde pappeljotter på mig, som tyvärr inte blev så lyckade, men vi lyckades göra en ny frisyr av det ändå. Sen kom gästerna o vi gick ner till havet för att smälla den stora raketen. Efter det var det dags för mat. Det åts o hade det trevligt hela kväll, sen blev kl 00 o vi gick ner till havet o kollade på fyrverkerier,drack skumpa o dela äpple med min älskling. Sen fortsatte festandet uppe i huset hela natten lång. MKT LYCKAT!

Var kvar en vecka till efter nyår... (det var då vi gjorde det mesta av det ovanstående). Var även på Luisiana utanför Helsingör o gick på konstmuseum. E inte mkt av o springa runt på museum hela tiden va, men det var riktgit fint o trevligt där uppe. Fotoutställning från gamla svartvita filmer hade dom också, det var roligt att se!

Ja, sen åkte jag o min kära lilla apa upp till Göteborg igen o sen dess har vi gjort lite smått o gott. Söker jobb som en tok så nu e det bara o hålla tummarna. Skolan sket sig ju.

Ja... o så var det nutid igen :P Snart kommer Andreas o så ska vi äta middag. Ikväll blir det bara lugnt o imorgon blir det trerätters italienskt med en massa trevligt folk :)

Fridolf o jag e ganska bra.

Andreas... smack! ;P


Kommentarer
Postat av: Andreas

Smack back!

2007-01-29 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0