Guten morgen

Ny dag, hyffsat peppad. Det är sol, älskar soliga höstdagar. De är bäst. Synd att man inte är helt ledig och bara kan ut o njuta. Blir lite kaffe, en dusch, kanske kan jag klämma in en promenad och sen blir det tentaplugg för hela slanten.

Igår var en seg dag i Borås. Började klockan åtta vilket innebar uppstigning klockan fem! Sedan satt vi och lyssnade på presentationer i fyra timmar. Vi var sist. Det roligaste på hela den förmiddagen var när en grupp hade satt en turban på Jaguar-märket eftersom de blivit uppköpta av ett indiskt bolag. Jag fnissade så tyst jag kunde. Det säger en hel del om dagens underhållningsfaktor... Sedan fick vi vänta ytterligare en timme på att lärarn skulle ge omdöme till varje grupp. Sen åts det - tjejerna tryckte i sig sushi och thai, jag tryckte hamburgare. Sen åkte vi tåg med en stor hund som luktade apa för att kunna gå till BG och trycka bakelser - det var ju Emelies födelsedag. Hemma satt jag mest tyst och lyssnade på musik...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0