Vårmånad? Jag ser då bara snö...

2 mars är det. Tiden går så fort, det är lite skrämmande, snart är det sommar och vi ska redan ta examen. Mars är ju den första vårmånaden men nu när vi sitter i skolan och ser ut genom fönstret så ser vi bara snö. Lagom deprimerande. Men men, man får försöka vara glad ändå. Jag, Sarah o Maria är här och ska skriva på vår kvantitativa undersökning som vi har gjort, men nu är det kaffe och choklad-paus, fint.

Helgen som har varit har varit finfin. I fredags var jag o Sussie först hos frissan och gjorde oss fina och sen blev det bara en lugn hemmakväll. Sedan i lördagsmorse kom Anna och Alexander på besök, blev lite fotboll på Valhalla i det sköna solskenet och sedan blev det lite käk och tjöt på Tidbloms innan vi gick hem och gjorde oss iordning för partaj. Elektroklubb stod på planeringen och visst hade vi väl trevligt med varandra, men elektro... det är inte my cup of tea alltså, inte alls faktiskt.
Igår var det lugnt, jag o Anna åkte ner på stan och gick i affärer och fikade med Sarah och Hanna. Och ja,.... nu är vi här.. och glor på snön.

På onsdag blir det Timo Räisinen på Storan med Fredrik och Malin, ska bli skitskoj! Sen i helgen blir det ner till Skåne för liten träff med Argentina-gänget.

Nej, nu ska vi sammanställa våra enkäter. Hej hej.

Ja, just det ja... mitt nya internet har fortf inte kommit...

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch mars är aldrig rolig, men vi har faktikst haft lite sol idag =)

2009-03-04 @ 16:54:03
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0