Sömnproblem?

Pitchen igår gick bra, fick mkt bra feedback. Så nu är det bara hemtenta kvar som ska in på tisdag. Sen börjar vi med examensarbetet.

Kommit på att jag inte kan sova så många timmar längre.. inte för att jag inte kan sova men för att jag får sån hemsk huvudvärk som förstör hela dagen om jag sover för länge. Så, idag gick jag upp i ottan för att jag dumt nog gick o la mig  tidigt igår. Vad fasen? Det här e väl inte rättvist, om jag är ledig vill jag kunna vila upp mig ordentligt. Varför e det så?
Trots tidig uppgång har det inte blivit ngt gjort på hemtentan än.. är så väldigt osugen på den. Har istället städat o annat som inte var så viktigt. Om ett par timmar blir det jobb också. Men sen så! Ska ut till föräldrarna o umgås o plugga lite där istället.

Rätt sur för att snön kom tillbaka för övrigt. Jag muntrar upp mig med rulltårta och med Lily Allen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0