Pluggiplugg

Solen visade sig även idag. Underbart. Men jag kom faktiskt inte ut en enda gng under dagen. Hade visning på vår lägenhet på morgonen o sen har jag pysslat o pillat o pluggat. Andreas e iväg o dricker öl hos en kompis, jag stannade hemma med kursboken, måste ju plugga till tentan på tisdag. Men får se om jag smiter ner till Paddingtons senare för ett glas vin kanske. Ja, men roligare lördagskvällar har man ju haft.

För övrigt fick vi biljetter till U2 i Dublin! Så flyget är bokat så att vi är borta i fyra dagar. Ska bli riktigt roligt! Vet ju inte om vi kommer iväg på ngn mer semester i sommar så det blir skitskoj att vi kommer dit iaf. En vecka efter vi kommer hem blir det U2 på Ullevi också. Rooooligt. Hoppas Dublin är så underbart som jag har en föreställning om att det ska vara. Om ngn vart där så skriv gärna lite tips o skoj om staden :)

Nej, nu får jag väl återgå till boken... min partner denna lördagkväll...

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det va rikigt skönt, men idag blir det plugg inne...=(

2009-03-22 @ 11:28:33
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0