Klassfesten

Igår var det tenta i undersökningsmetodik för marknadsundersökningar och ja, det kändes faktiskt rätt bra :) Men vi får vänta på resultatet o se. Efter det blev det upp till längan för lite ätande o slappande med Nadia o Karin. Sen var det dags för klassfest nere på Herberts. Det bjöds på sång (snapsvariant o karaokevariant), mat, festbingo, mkt skratt o prat. Och så lekte vi "Vem vet bäst" eller var det mest?? Exempel var frågor som Vem är mest blåst/ puckad / torr? osv osv så fick man ett antal alternativ o välja på. Sedan skulle dom här personerna tävla mot varandra o t ex blåsa ballonger, dricka pucko, sätta klänypor i ansiktet, trycka in marshmallows i käften o massa annat. Ngt jag inte trodde jag skulle göra när jag vaknade den morgonen var att ligga på golvet o lapa mjölk från en skål! Frågan var såklart vem som slickar bäst. Hatar mjölk o fick det upp i näsan o skit, men faaasen va roligt det var! Jättebra lek verkligen, skitrolgit att se alla hålla på o kämpa med diverse konstiga lekar :P
Kvällen avslutades på Nadias soffa. Nej, men det var en skitrolig kväll, verkligen!

Dagen idag har varit rätt slapp, mest bara tagit det lugnt o skrivit ihop lite inför min pitch imorgon. Som iofs måste slipas lite på, men det gör jag ikväll. Nu ska jag komma på vad jag ska äta istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0