Hemtentan inskickad!

Igår blev hemtentan äntligen klar! Så himla skönt. Sov på den lite o skickade in den precis. På torsdag e det kursstart för examensarbetet men idag, idag är jag heeelt ledig. Ska umgås, kanske shoppa o bara ha det gött.

Snart flytt för övrigt. Har fått nys om en tv vi ska köpa, verkar skitbra, men den verkar vara slut överallt... :( Men jag tänker inte ge mig, efterkommaren kommer säkert kosta pung.
Sedan ska jag gå o köpa mig ett nytt matsalsbord i dagarna också tänkte jag. Mm, ja.. o allt annat som vi ska köpa nytt då - vilket e det mesta. Men det blir skoj.

Annars håller min rygg på att ta dö på mig, ska boka tid hos naprapaten snart.

Nej, det här var verkligen  ett ointressant inlägg.. ha det gött ngn annanstans, det e bättre där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0