Fina tider.

Dagen efter examen var en bakfylledag - säng, mat o slapphet. På lördagen blev det tidig uppgång för att åka till Sthlm. Väl där traskade vi runt en bra stund för att hitta vårt hotell, för att upptäcka att det va fel. Hur kan man döpa två olika hotell till exakt samma namn? Blev bara en snabb visit på hotellet för att sedan gå ner på stan o hänga lite innan landskampen. På puben va man populär o fick diverse kärleksballader sjugna för mig av diverse danska huliganer. Haha. Jag tror jag håller mig till min hjälte istället jag.
Sen ut hela vägen till Solna med en tunnelbana fyllt av bara danska. Vart var alla svenskarna? Andreas gick på matchen - jag o dom andra grabbarna intog en sleten pub. Började där må lite halvkass.. en förkylning väntade tydligen på mig. Blev hem till hotellet efter match.
Lördagen var lika med hotellbyte där även Andreas familj skulle bo. Fint var det där. Senare blev det middag på Hardrock innan Springsteen-konserten. Mådde fortf. inte jättebra.. men vad ska man göra. Konserten va bra trots att man e så kort att man endast får nöja sig med att se lite snuttar här o där. Det var dock inte i närheten av det tryck som det va på Ullevi förra året. Publiken kändes inte alls lika taggade. Men Bruce, han är en gubbe i egen klass, sådan genuin glädje som han utstrålar ser man inte var dag. Han är en man med passion för det han gör vilket förmodligen leder till att han kommer göra musik o stå o sjunga, spela o charma på scen tills dagarna är slut.


Annars så har jag börjat sommarkurser nu. Arbetsledning o chefskap nere i Varberg började i tisdags. Verkar va en bra lärare o intressant kurs faktiskt. Sen blir det informatik på distans. Pengar måste man ju ha...



Idag har förövrigt varit en väldigt trevlig dag. Först en god lunch på Mykonos med Sarah, Frida, Sandra o Carro följt av lite springande på stan. Senare möttes vi upp igen för en liten after work med fotboll på Hardrock där även Sebbe, hans Sara o hennes kompis slöt upp. Hemma nu.. imorgon blir det Skåne.

------------------------------------------------------------------------------------

Välkommen till världen, söta lilla du! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0