En grabbig dag.

Har haft en finfin dag med grabbarna. Startade dagen med en lunch på stan, en tur till bibban där jag fick fatt på mina kursböcker och sedan lite strosande på stan. Vi slog oss sedan ner i Slottskogen en liten stund innan vi promenerade lite till, tog en kaffe intill ett skönt tremannaband och gjorde lite middagsinhandling. Väl hemma blev det hemmagjorda hamburgare och två grabbar till. Snälla nog så tog dom hand om disken åt mig :) En riktigt grabbig dag helt enkelt.

Imorgon blir det plugg och sedan ska vi ut o hälsa på lilla brorsdottern för första gången! Köpte en söt liten present till henne idag också :)

Nu blir det sängen... läsa lite innan jag somnar kanske. Åh, det här med sommarkurser pendlar lite hos mig, från att jag iaf är någorlunda pepp till att en gnutta ångest o grinighet infinner sig. Men, kunskaper och pengar rikare blir jag, så jag får väl se det så.

Godnatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0