Hösten säkrad.

Efter lite klabb med studera.nu eller om det var HB så är jag nu iaf antagen till kandidatåret  i Borås. Ett år till fyllt av slit och säkert massa skoj med goa klasskamrater igen. Skönt att veta vad man ska göra till hösten. Pendla rätt ut i skogen ett helt år, då blir det mycket "Oh happy day" på vägarna vill jag lova. 

Just nu sitter jag nere i Skåne och regnmolnen har precis börjat hånle mot mig för att jag för bara en stund sen sa till Sussie att det minsann här nere var sol. Blev glad av hennes samtal, har inte pratat med henne på ett tag. Så efter en liten update över vad som hänt sen sist så bestämdes det att vi nog måste ses snart. Ja, så måste det bli. 
Regnet förstörde även för mitt dopp jag tänkte ta, min tur till Djurparken, gå på stan o allt vad vi nu skulle hitta på, så får nu sitta med böckerna istället. 

Fick också reda på igår att jag ska gå på Madonna i augusti! Andreas mamma hade biljetter och hon ville ha med mig, vilket jag blev jätteglad för såklart! Ska bli roligt! 

Nej, nu ska jag krypa ner med boken o ngt gott o dricka. Vi hörs du. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va skoj att du kom in :)

Maria L har också kommit in.

2009-07-11 @ 00:03:23
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Sofie

Jag minns också att dom sa nåt om det men fattade aldrig att det var helt bestämt. Men om så är fallet så är det ju bra för alla som sökt.



Nej, jag ska inte läsa tredje året. Får se om jag kanske gör det i framtiden.

2009-07-12 @ 17:11:03
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: M I N A

hej. skulle gärna behöva lite hjälp. kommentera det senaste inlägget i min blogg, om du vill hjälpa till! :)

2009-07-14 @ 18:36:00
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha nee det va lite ironi där ;)

men ja mår redan mkt bättre idag, så det är skönt =)



va kul att du ska läsa ett år till =)

kram

2009-08-04 @ 20:03:28
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0