Det där valet..

Tråkig sommar? Fin höst? Sol hursom och det är allt som spelar roll. Jag tog ett beslut som jag mår bra av härom dagen. Jag har tid för avkoppling innan sista pluggåret tar fart på måndag igen. På agendan för dagen står att jag måste välja inriktning för det där året. Marknadsföring vs. Management - jag är kluven. Det finns så mycket annat jag hade velat läsa utöver det. Men det får kanske bli till våren, eller efteråt utomlands någonstans. Valet är iaf svårt, inprogrammerat i min kropp finns en evig beslutsångest som inte gör saken lättare. I övrigt ska jag ha en lugn dag. Kanske tvätta, bort till Sarah o bjuda på kaka o så får vi se vad mer det kan bli..

Jag funderar mycket på framtiden. Livet går upp, sen går det ner, ofta står det också bara helt still. Livet är fantastiskt men man får nog akta sig så att man inte fastnar där man inte vill. Tiden går fort och det är så mycket man vill göra. Men ung som man är så har man väl hela livet framför sig? Planen den närmsta framtiden är iaf att läsa klart mitt kandidatår i Borås. Väcktes av nyheten att Andreas bokat weekend i London i början på oktober också, ska bli mysigt. Det blir som det blir, det blir spännande.

Solen kallar på mig. Dagens nya låt: Anna Ternheim - Make it on my own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0