Westfest & Batman

I fredags var det Westfest nere på Campus. Hade väl ändå sett framemot det hyffsat mkt under veckan. Men på eftermiddagen när det var dags att börja röra sig kände jag inte alls för det o var verkligen skittrött. Sarah var likadan. Så vi gnällde lite i telefon men bestämde oss sedan för att åka ändå. På med dom nya svarta byxorna (dom gamla sprack förra veckan), som bara hade kostat mig 200 kr på H&M o Fröken Söt o sedan fick man väl vara redo. På tåget ner satt vi o jämrade oss lite till över hur trötta vi var. Väl framme mötte vi Manisha. Då vi var framme rätt tidigt så fick vi sätta oss i skolan o vänta på att det skulle öppna. Där innen hade dom dukat jättefint o vi fick ngn välkomstdrink som såg väldigt mkt ut som virablåtira :P Buffén var säkert jättegod om man gillar mat från havet vilket jag ju inte gör så det kändes inte jättekul, men men. Efter några timmar tog vi sista tåget hem till Gbg igen där det flummades med personalen, en tjejs nagellack gick sönder så det var överallt o vi skrattade åt massa sjuka saker.
Igår var en lugn dag med sovmorgon. Gjorde lite middag o sedan gick jag o Andreas o såg Batman, den var riktigt bra! Se den!
Och idag har jag bara legat i sängen o pluggat, nu e det cupfinal mot Kalmar också, av ngn dum anledning åkte jag inte ner så får nu se den på TV alldeles ensam istället :P
Ikväll blir det en kaffe med Natta, trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0