Superlugnt

Helgen har vart lugn o trevlig. I fredags åkte jag tidigt ner till Varberg o träffade Sebastian o Janna för att göra klart uppgiften i Axaco. Sedan hoppade jag på tåget där Andreas satt för att åka ner till Landskrona. När vi kom fram blev det middag o jag fick försenad födelsedagspresent :D En röd, jättefin adidas-jacka.
På lördagen tog vi en tur till Lund o kollade lite i affärer o sedan åkte vi upp till Helsingborg för att vaccinera oss inför resan. Gjorde inte alls ont. Så nu får vi ta nästa omgång om en månad. På kvällen blev det lite besök o god middag. Och igår slappade vi vidare, mjukiskläder o Lejonkungen blev det ;)
Mm, en riktigt skön o lugn helg, precis som jag ville ha det.

Idag ska jag sitta o plugga o sen träffa Sebastian för en kaffe.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åååh vart ska ni åka nånstanns?? =)

2008-09-29 @ 22:37:24
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0