Spontantur till Ullared

Idag gick jag upp vid 05.30, ungefär som vanligt när man ska ner till Varberg. Hade föreläsning o sedan genomgång för examensarbetet. Efter det hoppade jag, Sussie o Sarah på lokalbussen till Ullared för att shoppa lite ;)
Sprang runt i typ fyra timmar innan det stängde o vi var tvugna att åka hem. Det shoppades faktiskt bara vettiga saker, det gick inte så mkt pengar o det var riktigt roligt! Dagens bästa var när S&S välter ut en stor kartong med julgranspapper på hela golvet :D
Efter att ha tagit bussen i 50min tillbaka till Varberg fick vi ta vänta på tåget o sedan åka 40 min på det... så nu e jag hemma o e så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ska dricka lite smoothie o sen hoppa i säng. Ska upp lika tidigt imorgon för o åka till Varberg. På eftermiddagen åker vi till Skåne för helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0