Skön fredag

Idag skulle jag möta Sarah kl 9 för att sätta oss o plugga. Somnade dock framför tvn igår o glömde sätta klockan. Så 8.30 vaknade jag o var väl kanske där en timme senare. Blev Condeco, Linné idag. Suttit o läst i Professional Event Coordination, visst har man blivit störd av saker emellanåt, koncentrationen vart låg o annat snack men i övrigt fick jag ändå läst en del o lärt mig en del :) Riktigt bra bok! Ny smeknamn hittades också - Gobo & Illuminate, det e vi det ;)
På eftermiddagen åkte vi in mot stan för att spana efter höstjackor men hittade inget i vår prisklass :( Ååh, blir det en kall höst? :(

Vid 18 mötte jag Magda för att genomföra min födelsedagspresent från henne - bio o gott :) Såg Patrik 1,5. Roligt o bra film. Senare gick vi o tog en latte på franska stället. Var en riktigt trevlig kväll! Så roligt när man fortf kan umgås med människor man kännt sen man var 5 år o ha roligt ihop! :)

Imorgon ska jag först träffa Sebastian på fm för att lägga lite schema för ett grupparbete vi ska göra o sen blir det Alingsås o 30-årskalas hos kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0