Opepp,depp o plugg.

Igår var vi nere i Varberg igen. Satt först med Maria o Sofie o jobbade på hemsidan för vårt virtuella event och sedan hade vi logistikföreläsning. Denna gngen var den väldigt teoretiskt lagd vilket nog var ett bra komplement till dom mer praktiska vi haft tidigare. Men jag vet inte, det berodde nog inte på föreläsningen men jag kände mig inte alls pepp, bara allmänt deprimerad o hängig. Kom hem o skulle börja skriva reflektion över föreläsningen men inget bra kom ur mig. Fick bli lite mat o sedan promenerade jag ner till Ica o unnade mig en påse godis för att få upp humöret. Det o Sarahs pepp på telefonen hjälpte faktiskt o sedan gick det allt att skriva.
Men men, man kan ju inte alltid vara på topp heter det ju. Men usch när sånna där dagar kommer o dom inte beror på ngt.. jobbigt.

Idag har jag skrivit på rapporten för det virtuella, tvättat o ätit lunch med sötisen som kom hem. Vart betydligt mer uppåt idag, tur att det bara var en kort visit.
Nu ska jag sätta mig o läsa klart inför morgondagens ITföreläsning o sedan blir det Blåvitt-Ljungskile. Ungefär i italiensk klass eller vad säger du Natta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0