Ny kamera!

Gick upp hyffsat tidigt idag o åkte till Markland där Natta o Tina plockade upp mig för att åka till Media Markt där Martin o Malin så snällt hade lagt undan en kamera åt mig. Får reda på att den kommit bort när vi e på vägen dit men när vi kommer fram så har Malin hittat den som tur e :)
Så jag köpte mig en Canon Ixus 80 IS i färgen Choklad, så himla läcker! Blev en kamera"väska" till det o ett nytt större minneskort också. Ååååh, vad glad jag e! :D
Sedan gick vi till SkoPunkten där jag hade tänkt o köpa ett par stövlar, men dom satt inte så snyggt som jag ville minnas att dom gjorde så jag väntar med att köpa det. Blev en kaffe o en tur in på Maxi där jag faktiskt hittade en svart regnkappa för 250kr men köpte den inte iaf, vet inte hur bra den kan vara... jaja, får kika lite till annars kanske det blir den.
Sedan åkte jag in till stan där jag köpte en höstjacka som jag hittade igår på Foji, mmm så fin o mysig! :)
Blev hem en snabbis efter det för att sedan åka o jobba o nu har jag bara vilat. Andreas kommer nog hem snart o då blir det lite middagslagning.

Imorgon blir det en lång dag nere i Varberg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0