Nästan en säng...

Efter fikan med Sebastian åkte jag hem, mötte Andreas en sväng som sedan åkte ner till Småland o sedan tog jag emot mamma o pappa som kom hit med min dubbelsäng. Bar upp alla delar, upp med ett annat soffbord som skulle passa bättre till o ner med det gamla. Kaffet står på o pappa ska börja skruva ihop när vi upptäcker att Andreas inte har rätt verktyg hemma. Att jag inte har en verktygslåda e ju faktiskt lite illa men tänkte ju inte på att köpa en sån när jag flyttade in här.. tänkte att det ju fanns här. O pappa hade glömt sina hemma.. Så det blev ingen säng idag... :( Så nu står det grejer överallt o jag får sova på golvet ... Pappsen kommer dock imorgon efter jobbet o skruvar ihop den så snällt. Jag e kvar i Vbg efter föreläsningen o skriver dagens uppgift men han fick extranycklar o kommer så snällt hit ändå. Bra att ha så snälla föräldrar! ♥


Imorgon ska jag ju som sagt ner till Varberg, föreläsningen börjar inte förrän kl 13 men åker ner på morgonen o träffar Maria o Sofie som jag ska göra uppg 1 i EventIT med som består av att göra ett virituellt event på nätet.
Så många uppg vi har fått i dom här kurserna. Allt faller sig på samma gng också så då blir allt extra virrigt. Dessutom e dom flesta uppg grupparbeten o vi får inte lov att vara samma  grupper så då blir det också ett jäkla pusslande. Men men... det ska väl gå. Så vi ska iaf börja med att göra ett "schema" för den här första gruppen imorgon så vi vet exakt när vi ska ses.
Böckerna har inte kommit än heller men Sarah ringde dom idag o dom ska tydligen skickas på onsdag så förhoppningsvis kommer dom väl på fredag. O då blir det tornet i Guldheden, eller hur Sarah? :)

Nu ska jag lägga mig på golvet o se på TV.

Kommentarer
Postat av: s

hehe, jess det blir tornet! nej, nu skall jag väl göra mig redo att springa ner till tåget och möta dig! Hejhopp

2008-09-09 @ 06:54:26
URL: http://sarahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0