Mmmm, sängen!

Blev tidigt till skolan idag för att sitta med Maria o Sofie o planera för den första gruppuppg. i EventIT. En del av morgonen gick åt till att få ordning på allt... är så många inlämningsuppg. i båda kurserna nu under hösten o alla ska in nästan samtidgt. Fyra olika grupper har jag o så såklart dom individuella. Så det fick bli att göra allt så tydligt som möjligt i våra huvuden o bestämma när vi ska ses o arbeta. Blev nog bra tillsist. Men vad mkt det e... man blir ju lite stressad av att bara tänka på det.. men det ska nog lösa sig det med. Det sociala livet lär väl försvinna under oktober iofs :P

När jag kom hem var pappa här o hade satt ihop min dubbelsäng o det andra soffbordet. Så gott! Visst tar sängen upp en stor del av vår lilla etta men det e viktigt att sova bra. Har ändå inte så mkt folk eller fester här o vi kan väl leva med det ett tag till tills vi får ny, störra lägenhet. Andreas e i Skåne så jag får la sova första natten i den ensam men det ska ändå bli skönt, som jag kan breeeeda ut mig nu! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

nämen hej!! inte visste ja att du hade en blogg, den måste jag ju börja läsa nu :) spännande=)

2008-09-10 @ 19:50:26
URL: http://www.metrobloggen.se/MaterialGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0