Klipp

Kvällen igår ska vi inte ens prata om. Förutom att vi förlorade matchen o att dom sedan varit jävligt patetiska i diverse inlägg så var det allt som ofta bra tryck på läktarn o ett finfint tifo.

Idag var jag nere i Varberg igen på gästföreläsning. Första halvan var bra men andra halvan av dagen var helt grymt bra!
Helen Andersson som nu driver singelfestival.se förläste om sitt liv, framgångar o motgångar i arbetslivet. O en sån sprudlande person var det länge sen jag mött! Sådan livsglädje o bubblande energi, det smittade verkligen av sig. Ja, hon gjorde ett starkt intryck.
Efter föreläsningen blev det lite lunch o sedan hem till Göteborg igen. Mötte Sarah o vi gick på stan o tittade i lite affärer o tjötade o så.  Sen gick jag o klippte mig. Gick först till Göteborgs Frisörskola, där kostar elevklipp bara 100 kr o hört att dom e duktiga. Där var det dock fullbokat dom närmsta två veckorna så blev Frisörstaden istället. Toppade, klippte upp lite, tunnade ut lite o klippte till luggen. Den blev lite kortare än jag nog tänkt, men men, den växer ut fort. Skönt att få fräschat upp det lite.
Ska inte till skolan imorgon så då ska Sarah färga mitt hår.


Kommentarer
Postat av: Mia

oohh.. nyfriserad?! Det måste inspekteras! Infinn dig på min arbetsplats innan fredag!! hehe



Kramen

2008-09-02 @ 21:13:08
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du inte kommer in idag.. är hemma för vård av barn.. hehe

Inte så illa som det låter, vi har inte fått sova inatt och då rubbar det kroppens balans något. Det har ju varit lite mkt runtomkring det sista och till slut säger väl kroppen ifrån.

Kram

2008-09-03 @ 13:24:08
URL: http://miaeliasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0