Födelsedagen

Har haft en helt underbar helg! I fredags vaknade jag ju i Varberg o tog mig senare hem till Gbg o gick o träffade Natta, åt lunch o annat mysigt. Sen blev det underbar middag hemma med Andreas. Yellow.
På lördagen blev det först en sväng med Natta på stan för att leta nya pumps, hittade inga :( Sedan kom Annie hem till mig på lite fika, gjorde tom min första latte hemma, den blev la helt okej, ska nog inte ha så mkt mjölk nästa gng. Fick en jättefin senapsgul kuvertväska av henne! Jättefin! Sedan blev det dags att göra sig iordning för att åka ner till Linné o möta upp dom andra. Bussen åkte ifrån oss för tidigt o det blev massa vel så vi kom visst fram sist typ... :P Var jättetrevligt på Mykonos! God mat, trevlig personal, fina presenter från allihop - tack så hemskt mkt! Ni e för söta! Fick champagne, hjortrontryffel, biobesök + godis, presentkort på prickig katt, röda läckra väskan o ett jättefint halsband från snö :D Framförallt så hade jag trevligt sällskap. Man blir så glad av att ha så fina vänner ♥
Efter maten blev det en sväng till Styrbord Barbord o deras uteservering. Några drinkar o sen gick vi hem o mysade.
Igår hade jag traditionellt släktkalas ute i Nödinge, Blev mkt mat, mkt tårta, presenter, blommor o en trevlig dag med familjen! :D


           

----------------------------------------------------------------

Idag e det måndag o vi e lediga... jag ska snart städa o greja lite här hemma sen blir det ner på stan för en fika med Sebastian o ikväll kommer pappa hit med min dubbelsäng! Nu sover vi ju i en 120-säng men det e fan inte bra... man får ont i ryggen av den dessutom... tänkte att den stora inte riktigt skulle få plats här men johodå... efter att jag o pappa räknat o ritat igår så går det bannemej visst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0