Färg också

Idag blev det sovmorgon till kl 11, var skönt men nu e jag riktigt seg. Sen kom Sarah o färgade mitt hår, så himla snällt! O skitläckert blev det också! :) Tack så mkt!
Vi lyckades också boka bord till på lördag. Nu  gör jag inte så mkt, Andreas kommer snart hem så blir det lite middag. Senare ska jag nog träffa Emilia.
Imorgon blir det skola igen o på kvällen ska vi ihop med ettorna till bowlinghallen för lite texmex-buffé o annat gött, blir nog trevligt.
------------------------------------------------

CD-skivor e ju så charmigt... jag hoppas verkligen inte att det kommer dö ut helt. När jag har jobb så ska jag köpa på mig massa skivor, en ordentlig samling till vårt lilla jobb/plugg/läs rum... mmm, det hade vart fint. Men men, nu e man fattig student så det funkar ju inte riktigt...

Kommentarer
Postat av: sarah

hihi, ja jag tycker det blev riktigt läckert om jag får säga det själv. ;)

2008-09-03 @ 18:53:18
URL: http://sarahhs.blogg.se/
Postat av: jimmy

ja du cd-skivan är redan död tyvärr



ha det götttt

2008-09-05 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0