Böckerna äntligen här!

Idag var vi nere i Varberg o hade föreläsning i EventIT, väldigt intressant! När vi kom tillbaka till Gbg igen så gick jag o Sarah o köpte nya hörlurar till min MP3 o åt en "smaskig, smarrig" baguette ;) Sedan blev det till polisen för att hämta hennes pass o sen till affären för att hämta ut mina böcker som äntligen kommit efter att ha halkat efter lite på postterminalen i Sthlm. Åkte ner till Haga o Grappolino där vi satt o läste i dom kapitlerna som vi ska fördjupa oss i för logistikkursen... så nu håller jag på o läser massa om ljud&ljussättning o andra tekniska prylar, väldigt intressant o roligt faktiskt :) måste jag ju ha koll på för mina.... sen.. :P


Fö så fick jag en kommentar av en kille som påpekade att cd-skivan redan e död. O visst kan jag väl erkänna att den inte riktigt e uppe o gör volter i strapetser men jag tycker ändå att det finns en charm i cd-skivorna fortf. o då lever iaf mina.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jo ja har allt sett dina kommentarer, men helt missat länken längst ner =) man kan ju inte se allt hehe. har ju haft min gamla blogg i över ett år, men det va lite roligare å ha den här, den blir lite mer personlig =)

2008-09-12 @ 10:55:18
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0