Soliga helg...

Helgen har varit lugn, solig och helt perfekt. Inte behövt tänka på ngt, bara haft det bra. I fredags var jag med Natta o åt lunch o sedan kom Sarah. Vi fikade o gick i en himla massa affärer o hade det jättetrevligt! Blev sedan myskväll med Andy här hemma.
Igår var vi nere på stan o fikade med Fredrik o Malin. Andreas fick lite presenter o vi hade jättetrevligt där med. Blev också igår en lung kväll med mat, gott o filmen Bucket List fin och bra var den. Rekommenderas!
Idag ska vi snart ut i solen igen, först o hämta ut min bok o sedan ut till SkoPunkten för att lämna tillbaka mina stövlar som jag köpte där förra veckan, som reeeeedan har gått sönder! Sedan blir det ut till Nödinge för middag hos föräldrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0